klaar voor de finale... van Spanje! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu klaar voor de finale... van Spanje! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu

klaar voor de finale... van Spanje!

Door: Noeki

Blijf op de hoogte en volg Noeki

28 April 2009 | Spanje, Sabadell

Lieve mensen.

We staan aan de vooravond van het kampioenschap van Spanje.
Morgen spelen we om 19.15 uur in Madrid de 1e wedstrijd tegen Alcorcon. En zaterdag zal in Sabadell de 2 e wedstrijd plaatsvinden om 12.45 uur. Evt zondag zal er om 12.30 uur een 3e wedstrijd zijn, ook in Sabadell!

Het zal erg spannend worden. in de competitie hebben we 2x van Alcorcon gewonnen, maar wel elke x met 1 doelpunt verschil.

Knallen dus!
Verder gaat het hier hartstikke goed en zal ik na dit weekend lekker gaan genieten van een korte vakantie.
Vervolgens blijf ik hier nog een weekje hard trainen voor ik naar huis kom zo rond de 16-19 mei.

Daarna zal ik samen met Toes naar Brazilie vertrekken om daar het kampioenschap van Brazilie mee te spelen met São Paulo (South-west Brazil). (26-31 mei)

Erg gaaf allemaal dus!
Ik kan niet wachten...
vervolgens start 1 juni een 2 maanden periode met het Nationaal team en zullen we via Italie (6-16 juni) ons voorbereiden op het Wereld Kampioenschap in Rome ( 16 juli -2 aug)
een leuke tijd dus...

Tot snel in Nederland!

Dikke Kus Noeki

  • 28 April 2009 - 19:18

    Marjolein:

    HEEL VEEL SUCCES! ZET 'M OP!
    Kus, Marjo

  • 28 April 2009 - 21:11

    Kim:

    gefeliciteerd met je verjaardag! En zet hem op!!!! Groetjes, kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noeki

Sinds 28 sept speel ik bij de waterpolo Club: Natio Sabadell in Spanje. Dit is de nr 1 van Spanje. Het doel hier is om verder te komen dan de 2e ronde in de champions cup! Ik heb hier voorlopg een contract van 1 jaar.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 154294

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: