Mierda!! Mierda!! Mierda!! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu Mierda!! Mierda!! Mierda!! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu

Mierda!! Mierda!! Mierda!!

Door: Noeki

Blijf op de hoogte en volg Noeki

30 April 2009 | Spanje, Sabadell

Ok... alle wedstrijden van de competitie winnen en net in de finale een niet al te beste partij spelen als team... balen natuurlijk!

helaas... maar we moeten verder!
Ik gebruik deze mogelijkheid om de kleine frustaties in mijn hoofd kwijt te raken, zodat ik lekker kan gaan slapen en met frisse moed morgen op zal staan!

Een zone spelen die ons de laatste wedstrijd hier in Madrid een 11-10 overwinnen bracht, werd nu door de tegenpartij goed uitgespeeld.
Met mooie schoten en boogballen kwam onze 1-3 zone niet uit de verf!
Na een 4-1 achterstand in de 1e periode en een 6-2 achterstond halve wegen de wedstrijd was het duidelijk dat onze zone niet werkte en dat er in tegenaanval en de aanval zelf ook niet veel lukte!
Helaas bleven we ons aan de zelfde tactieken vasthouden, waardoor het spel ook niet veranderde!

In het laatste periode gingen we hard pressen en kwamen we terug in de wedstrijd... aanvallend en verdediging liep het een stuk beter en ook onze sterke tegenaanval kwam terug!
Helaas was het al te laat en verloren we de wedstrijd met 11-7!
Een erge verdrietige keepster maakte de smaak van dit verlies voor mij nog erger... hoewel ze in staat is goed te keepen (zie orrizonte en Kirischi thuis) gaat het kopje soms snel hangen! En dan is een zone een gevaarlijke keus denk ik!

We zullen zien as zaterdag of de coach de tactiek aan zal passen... ik hoop het igg wel, ik denk dat wij als team met een sterke pressing onze keepster veel vertrouwen kunnen geven en dat de aanval vanzelf beter zal gaan lopen!

Igg staat de deur naar het kampioenschap nog wageweid open en is het nu een mentale kwestie van het team om deze verlies partij voor zaterdag te kunnen verwerken en er te staan in ons eigen bad!!

Ik ga er igg voor 100% voor!
Misschien is dit verhaal niet zo boeiend om te leven voor jullie, maar voor mij om te schrijven heeft het een belangrijke waarde om deze wedstrijd af te sluiten. (bedankt Rico voor je mentale trainingen)
Dus... slaap lekker en zaterdag zal ik met een positiever bericht komen!

Dat beloof ik!!

Liefs Noeki




  • 29 April 2009 - 22:57

    Sylvia:

    he meid, dat is zeker balen joh!
    ik wens jullie enorm veel succes zaterdag!
    oja, bedankt voor je lieve kaart aan Opa en Oma die woe.aankwam...
    ze waren er erg blij mee!
    dus een virtuele dikke kus van hen beiden!
    lieve groetjes Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noeki

Sinds 28 sept speel ik bij de waterpolo Club: Natio Sabadell in Spanje. Dit is de nr 1 van Spanje. Het doel hier is om verder te komen dan de 2e ronde in de champions cup! Ik heb hier voorlopg een contract van 1 jaar.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 154165

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: