Wat een drama! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu Wat een drama! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu

Wat een drama!

Door: Noeki

Blijf op de hoogte en volg Noeki

30 April 2009 | Spanje, Sabadell

Ook hier in Spanje gebeuren helaas soms tragische dingen...
Vanmorgen is de vader van de keepster uit mijn team overleden.

De man was al een aantal jaar ziek, maar het leek de laatste tijd de goede kant op te gaan! Tot gisteren... En vanmorgen kraag ik een sms met het slechte nieuws!

Het verklaard een boel voor mij... de wedstrijd van gister (sommige meiden wisten het al dat het niet lang meer ging duren)
De mentale kracht van de keepster was de laatste tijd ver te zoeken..
al deze dingen komen nu boven met een oorzaak! Erg begrijpelijk allemaal!

Ws zal ze dit weekend de finale niet meer keepen en zal een jeugdspeelster haar plaats onder de lat moeten vervangen.

Ik ben beniewd hoe ons team dit gaat verwerken... omdat sommige meiden toch al 10 jaar vriendinnen en teamgenootjes zijn met onze keepster.