Eindelijk weer punten - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noeki Klein - WaarBenJij.nu Eindelijk weer punten - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noeki Klein - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer punten

Door: Noeki

Blijf op de hoogte en volg Noeki

29 November 2004 | Nederland, Leiden

De punten waren gelukkig dit weekend voor ons, dat was ook wel erg hard nodig! We speelden tegen de Ham en ik denk dat we hebben laten zien dat wij dat niveau te boven zijn gegaan!
We wonnen met 23-6 en de doelpunten kwamen van Noeki 11, iefke 3, toesja+ + Biurakn +yvonne 2, wendy,lorette,aukje 1

As weekend wordt er door ZVL niet gespeeld, maar zal er gekeken worden in A'dam naar de bekerfinales van dedames: Donk-Palar BEars en de heren AZC-HZ Zian!
Groetjes

• 30 November 2004 - 17:22

Ilse:

noek is dit echt jouw site dan of van nog meer mensen? lachen man! xx

• 30 November 2004 - 18:10

Stephanie:

heej noek!nog gefeliciteerd dat je geselecteerd ben enne leuk dat je zo site heb!
    succes verder!

xxx

• 30 November 2004 - 18:18

Paula:

Wiiieeehh Noek!!! Vet cool dit :D Hee gefeliciteerd he dat je geselecteerd bent!! En ik hoor wel weer wanneer jullie thuis spelen!!
    Dikke Koes Koes,
    Paula!

Noeki

Sinds 28 sept speel ik bij de waterpolo Club: Natio Sabadell in Spanje. Dit is de nr 1 van Spanje. Het doel hier is om verder te komen dan de 2e ronde in de champions cup! Ik heb hier voorlopg een contract van 1 jaar.