Brazilie deel 2!! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Noeki Klein - WaarBenJij.nu Brazilie deel 2!! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Noeki Klein - WaarBenJij.nu

Brazilie deel 2!!

Door: Noeki & Toes

Blijf op de hoogte en volg Noeki

29 Mei 2009 | Brazilië, São Paulo

Hallo lieve mensen.

Hier ons eesrte berichtje vanuit Sao Paulo!
Na een dramatische reis van 34 uur zijn we uiteindelijk goed aan gekomen in ons hotel.
Warm weer, mooi hotel en een prima verzorging kwamen ons tegmoet.
De eerste dag mochten we gelukkig een beetje uitrusten van de reis, en hebben we alleen wat uitgezwommen.

De dagen daarna trainden we iedere avond en namen we alle systemen en belangrijke dingen door die we moesten weten van het team.

Dinsdag avond speelden we een wedstrijd. Voor ons was het een oefenwedstrijd, aldus de coach,,, maar later bleek het voor een cup te gaan ofzo!
We verloren de wedstrijd met 6-3, kregen een zilvere medaille en het doel was behaald.
Elkaar leren kennen in het water.
Iedere training speelden we tegen de jongens jeugd en konden we aan elkaar wennen.

Morgen moet het dan gaan gebeuren.
We spelen 2 wedstrijden. 1 tegen een minder goede tegenstander en in de avond tegen het team waar we dinsdag tegen hebben gespeeld.
Dan zaterdag spelen we 1 of 2 wedstrijden, afhankelijk van of we morgen avond winnen.
ZOndag ochtend is de finale...

Naast het trainen hebben we ook wat leuke dingen kunnen doen.
De meiden van het team zijn erg lief en nemen ons overal mee naar toe.
vandaag zijn we naar een typisch Braziliaanse markt geweest.
Erg interessant om te zien hoe arm sommige delen zijn en hoe Brazilie achter loopt qua economie.

Het lijkt wel of alles hier mag...

Wij gaan lekker slapen!
Morgen avond zal ik een stuk schrijven over de wedstrijden!!

Liefs Toesja & Noeki

Noeki

Sinds 28 sept speel ik bij de waterpolo Club: Natio Sabadell in Spanje. Dit is de nr 1 van Spanje. Het doel hier is om verder te komen dan de 2e ronde in de champions cup! Ik heb hier voorlopg een contract van 1 jaar.