Op naar Brazilie!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Noeki Klein - WaarBenJij.nu Op naar Brazilie!! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Noeki Klein - WaarBenJij.nu

Op naar Brazilie!!

Door: Noeki & Toes

Blijf op de hoogte en volg Noeki

18 Mei 2009 | Nederland, Rijswijk

Lieve mensen,

Ik ben nu 5 dagen terug en heb alweer van alles meegemaakt!
Zoiezo waren de laatste 2 weken in Spanje lekker rustig.
Ik heb een aantal dagen rust genomen en daarna ben ik 10 dagen nog hard gaan trainen en voor namelijk krachttraining gaan doen.
Ook hebben we natuurlijk het kampioenschap in het weekend flink gevierd.

Hier in Nederland heb ik al mijn lieve vriendinnetjes, mijn lieve Chris en familie weer gezien.
Super fijn!
Toch is het ook wel dubbel om weer hier te zijn, even wennen aan weer het andere, drukke leven!

Ondertussen ben ik me aan het voorbereiden op mijn trip (met Toes) naar Brazilie!
As woensdag zullen we op het vliegveld stappen naar Soa Paulo.
Hier zullen we een gooi doen naar het kampioenschap van Brazilie.
We zullen mee spelen in het team van Paulistino!
Naar mijn idee behoorlijke competitie vervalsing... maar ik zeur natuurlijk niet!

Wij hebben er igg hartstikke veel zin in.
En het zou toch leuk zijn om nog een keer kampioen te worden, of al die kans te krijgen!

Volg hier onze trip naar Brazilie!

Liefs Toes en Noek


  • 18 Mei 2009 - 14:01

    Henny:

    Lieve Toes en Noek

    Was hartstikke leuk dat ik je afgelopen zaterdag nog gezien heb en ik wens jullie veel succes daar in Brazilie en vooral: Veel genieten en gezond weer terugkomen.

  • 23 Mei 2009 - 20:16

    Zvl Dames:

    Hoi Toesja en Noeki veel plezier en hopelijk worden jullie kampioen.
    We horen jullie verhalen graag na de trip

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noeki

Sinds 28 sept speel ik bij de waterpolo Club: Natio Sabadell in Spanje. Dit is de nr 1 van Spanje. Het doel hier is om verder te komen dan de 2e ronde in de champions cup! Ik heb hier voorlopg een contract van 1 jaar.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 154144

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: