KAMPIOENEN!! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu KAMPIOENEN!! - Reisverslag uit Sabadell, Spanje van Noeki Klein - WaarBenJij.nu

KAMPIOENEN!!

Door: Noeki

Blijf op de hoogte en volg Noeki

03 Mei 2009 | Spanje, Sabadell

En ja... over het algemeen gebeuren hier fijne dingen!
Dit weekend was mijn mooiste weekend hier in Spanje!
Mijn vriendje was hier en die heeft alles gezien van dichtbij!

We zijn kampioen... ik kan het nog steeds niet goed geloven!
Na de drama wedstrijd in Madrid en de toestand van mijn team na het overlijden de vader van de keepster, had ik dit alleen maar mogen dromen!

Gister begonnen we erg slecht en ongeconcentreed aan de wedstrijd. na 2 parten staonden we met 4-8 achter en moest er geforceerd gaan worden op evt nog een kans te kunnen maken op het kampioenschap!
Mijn agressiviteit pakte gelukkig goed uit: 5 doelpunten, 2 vijfmeters en talloze uitsluitingen, het was nodig! We trokken elkaar over de eindstreep! van 8-4 achter werd het 13-11 voor... al was het aan het eind nog erg spannend. De winst was binnen! 1-1 en nog 1 thuiswedstrijd!

jeetje wat hadden we gevochten en wat was ik moe.. maar nog 1 wedstrijd en dan kunnen we het afmaken! En het kampioenschap binnen halen.

Vandaag begonnen we beter aan de wedstrijd, nu stonden wij met 8-5 voor en maakten we het ons zelf soms nog wat lastig...
maar het is gelukt, 11-10 hebben we gewonnen!

Ik ben erg trots op mijn team en de manier waarop we de afgelopen week dingen verwerkt hebben(het verlies van woe en van de vader van de keepster)
Niet niets voor een erg jonge ploeg!
En natuurlijk is het fantastisch dat onze keepster gewoon onder de lat is gaan liggen en prima potten heeft gespeeld!

Een mooie afsluiting van een erg geslaagd seizoen. De beker en het kampioenschap zijn binnen!
Mijn eerste prijzen op clubniveau!!

En nu even lekker feesten!!

Liefs Noeki









  • 03 Mei 2009 - 16:41

    Sylvia:

    hoeraaaa!!!
    gefeliciteerd voor jou en je team!
    super goed zeg..idd met zo'n nare week achter de rug..heel knap!!
    veel plezier met het vieren!!!
    lieve groetjes Sylvia

  • 03 Mei 2009 - 17:18

    Marjolein:

    VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Hartstikke goed!
    Geniet ervan!
    Dikke kus, Marjo & family xxxx

  • 04 Mei 2009 - 06:47

    Zvl:

    Gefeliciteerd en feesten maar

  • 04 Mei 2009 - 07:35

    Kim:

    Gefeliciteerd!! Prachtig!

  • 04 Mei 2009 - 12:16

    Henny:

    Lieve Noek, van harte zeg en geniet er van. a.s. weekend starten we hier met de play-offs en outs. Hopen ook succesvol te zijn.
    Groetjes

  • 04 Mei 2009 - 14:42

    Adrie En Annie:

    Van Harte gefeliciteerd met het kampioenschap.

  • 06 Mei 2009 - 20:15

    Ron:

    Heel "mooi"gedaan !!!!

    KAMPIOENEN!!!!!!....x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noeki

Sinds 28 sept speel ik bij de waterpolo Club: Natio Sabadell in Spanje. Dit is de nr 1 van Spanje. Het doel hier is om verder te komen dan de 2e ronde in de champions cup! Ik heb hier voorlopg een contract van 1 jaar.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 154154

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: